TRIP HARI MERDEKA YANG KE 52

9 09 2009
Lokasi Sekitar Pulau Gaya : Ijal menunjukkan Ikan ebek yang telah dipancingnya berdekatan pulau gaya pada 31st Ogos 2009 (Hari Merdeka Malaysia yang ke-52)

Lokasi Sulaman Lake Kg. Serusup, Tuaran : Herman (Geng Krist) telah menaikkan ikan Umpak (besar jugalah ni) pada malam 29hb Ogos 2009

Sinopsis ;

Pada cuti hujung minggu yang lalu semasa cuti umum menyambut Hari kebangsaan Malaysia yang ke 52, trip pada mulanya diatur oleh Otai hardy (Tuyan Crew) ke Lokasi kegemarannya sg. Bolong tuaran dan pada saat-saat akhir terpaksa dibatalkan kerana hujan yang sangat lebat malam sabtu itu, Otai hardy mengatur trip malam selepas sembahyang terawih pada hari tersebut. Oleh kerana trip malam sg. bolong dibatalkan oleh Otai Hardy , krist dan beberapa geng yang lain bertukar tempat ke sulaman lake serusup dan disitu saudara herman(geng krist) telah menaikkan ikan umpak yang bersaiz besar(tidak dinyatakan saiznya oleh c krist) rasanya ada juga ni 2 kilo lebih.

Pada 31.08.2009 sekali lagi geng krist c ijal sekali lagi menaikkan seekor ikan ebek dekat depan pulau gaya boleh dikatakan besar juga ebek yang ditangkap oleh ijal ni rasanya dalam 2 kilo ada ni..semoga saudara krist dan geng-geng yang lain sukses selalu dan selalu dapat ikan besar2..

Gambar dihantar oleh saudara krist (Otai juga ni )


Actions

Information

Leave a comment